úterý 28. října 2014

Věnec z meruňkových pecek

Připravila jsem si pro Vás jednoduchý návod, jak vyrobit věnec z meruňkových pecek. Můžete použít pecky z mače. Je potřeba je důkladně umýt a nechat na sluníčku vyschnout.

Co je k výrobě potřeba:
slámový korpus, pecky, tavná pistole a barevný sprej (nejlépe bílý)



  Začněte lepit pecky. Nejlepší postup je od středu slámového korpusu. Udělejte tedy první kolo.
 

 Nejrychlejší lepení jde tak, že uděláte tavnou pistolí proužek lepidla a pak přikládáte pecku vedle   pecky. Je dobře, pokud se Vám pecky nepatrně překrývají, aby nebyl vidět slámový korpus.




Pokud máte první kolo hotové, pokračujte v těchto kruzích dál, až zaplníte celý slámový korpus.


Dejte pozor na překrývání, ať je korpus co nejméně vidět.  Snažte se dávat vždy stejné velikosti pecek k sobě.




Pak přichází na řadu přestříkání barvou. Já používám easy color od firmy oasis. Dá se použít jakákoliv barva ve spreji. Stříkejte na věnec z větší vzdálenosti a několikrát dokola. Pokud je ještě někde vidět slámový korpus, snažte se ho přestříkat. Pecky pak nemusí být překryty barvou úplně dokonale, naopak lehčí ledabylost dodá věnci originalitu.


Poslední fází je dozdobení. Pár ukázek velikonočního a vánočního ozdobení .



Neváhejte mě kontaktovat s jakýmkoliv dotazem. Mám k prodeji i nenazdobené korpusy, nejrůznějších průměrů a barev.

vera.novotna@studiovera.cz



2 komentáře:

  1. ...líbí se mi, že se dají nakonec i pecky z meruněk zužitkovat. A dokonce v tak krásnou dekoraci jako jsou tyto věnce!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné práce a super inspirace.

    OdpovědětVymazat